در انتظار رویت...ما و امیدواری..

خرید بک لینک
بیا و مارو بیشتر ازین منتظر نذار...میدونی چقد انتظار سخته؟؟

راستی بذار برات بگم :

کوچه هامون آماده س...آذین بستیم ، همه جا چراغونیه...شلوغه ..

خیابونا : شربت و شیرینی میدن ، مولودی میخونن..خوشحالی میکنن..

همه چی آماده س برای ظهورت آقا جان

...اما...اما...فقط یه چیزی آقا..شرمم میاد بگم ..

.آاقا ..دِلهامون...هنوز چراغونی نشده...

خیابونا تمیزه اما دلها غبار گرفته س..

اونم یه روز درست میشه .. فقط تو بیا...

مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد...

Related image

+ تاريخ جمعه بیست و دوم اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت 12:25 نويسنده shirin (:
*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 21:43

صفحه بندی