دلتنگم .....

خرید بک لینک

وقتی به علایقش نزدیک میشم ، حس میکنم که حسش میکنم کنارم ...
بهش نزدیک میشم اما...

بذار توصیفش کنم :
یواش
یواش
یواش
پاهات از زمین جدا میشه
پرواااز میکنی ، یه نسیم خنک و دلچسب صورتت رو نوازش میکنه ..
قشنگ اون حسِ خوبِ پرواز رو تجربه میکنی ...
میتونی تصورش کنی ؟؟
اونو میبینی که غرق در علایقش ایستاده و حواسش بهت نیست ، شایدم هست ولی نمیگه ..
ببین دقیقا همون لحظه که دستت میخواد لمسش کنه ، دقیقا همون لحظه..
.
.
سقوط
.
همون نسیم خنک ، میشه بادی که نمیذاره نفس بکشی ، همون حسِ خوب تبدیل میشه به یه حس عذاب آور و دردناک
حالا از درد بعدش بُگذریم ....


بدترین جای ماجرا میدونی کجاست؟؟ اینکه این سیکل معیوب هی هرر روز تکرار شه ..
ذره
ذره
ذره
آب میشی ...

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 14:10

صفحه بندی