(ضربه به مغز منو مودب کرده!)
هیچی چیز خاصی نبود یه تصادفه کوچیک با یه مستِ لا یعقل!
انقد سرعتش زیاد بود ک نفمیدم از کجا اومد یوهو وسط خیابون!
ولی در حال حاضر زنده ام!البته با باند پیچی دور سرم!
و دربی رو هم تو بیمارستان دیدم!
انقد رفتم رو اعصابه پرستاره ک بالاخره اجازه داد با سِرُم
مثه یه دختر خوب بشینم رو صندلی تو سالن و بدون سرو صدا بازی رو ببینم!
تازه تو اون شرایط با فاطمه کری هم میخوندم!
اصن دقت دارین تیمی ک دروازه بانش کارت قرمز بگیره معلومه بازیکناش هم
بی نظم و انظباطن دیه؟؟؟!!والا... اصن حقشون نبود خدا ازشون نگذره!
6 تق لالی های عزیز همین ک از 13 جدول به 10 رفتین همینم از سرتون زیادیه
پ.ن: آخرش هم ، همون خیابونه کار دستم داد...
ثبت نام کنکور هم به لطف خانواده انجام گرفت و من خیالم راحت شد.
فک کنم فردا مرخص شم. اههه از غذاهای بی نمک و بی مزه ی بیمارستانی
عیچ خوشم نمیاااااد ایشششششش ////:
شانسم نداشتیم ک یه آقا دکتر خوشگل و جوون معاینه مون کنه!والا!
آخخخخخخ سَررررم
من آقا دکترمو میخواااام!
تو این شرایط هم دارم زر میزنم من! کی آدم میشم دیقا؟؟؟
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40