
بازم امشب مهمون این خراب شده ام.اههههههههه
امروز یه برف حسابی اومد بعدشم بارون گرف
و من بدون اجازه پریدم تو محوطه ی بیمارستان
کلی زیر برف و بارون خودمو خالی کردم...گریه هامو بارون برام پاک میکرد.
ولی همه چی خوبه...خدایا شکرت...
راستی ولنتاین هم مبارک. برا کسایی ک عشق دارنو کادو میگیرن
و اوناییم ک مثه من تنهان پیشاپیش عیدتون مبارک!
+این هفته مدرسه پَرررررر شد!
بیمارستانو ولی کردم کتابخونه!
+ای غایب از نظر به خدا می سِپارمَت...
جانم بسوختی و به دل دوست دارمَت...
(میدونم نمیخونی نوشته هامو ولی دیشب باز مثه دیوونه ها
یادت افتاد تو مخم...!هههه من آدم بشو نیستم...
بدون هرشب برای سلامتی و موفقیتت دعا میکنم...)
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53