با کمال تعجب هنو زنده ام!

خرید بک لینک
آقا قبل اینکه بحثو شرو کنم یه صلوات ختم کن!

میگما من تو این ماه آخر سال 95 نَمیرم صَلللوووواات!

دیشب از کتابخونه ب سلامتی و میمنت رسیدم خونمون!

آقا چشمتون روز بد نبینه در کنتور آب رو بابام وا کرده بود ک نَمِش بره

منم جلوم تاریک بود ندیدم و شالاپی افتادم تو دام عاشقی نفمیدم نفمیدم...!

(رَد دادم زیاد جدی نگیرین خوب میشم به امید خدا!)

داشتم میگفتم یوهو پای راستم رف تو چاله ی کنتور آب!

حالا قسمت جالب اینجاس ک ب هر فلاکتی بود از پله ها اومدم بالا(با کمک مادرجان)

بعد بابا درو وا کرده به جای اینکه بپرسه خوب خودت الان خوبی؟

پرسید کنتور که نشکست؟! (سریع لباس پوشید بره ببینه کنتور سالمه یا نه!)

دوستان یه سوال : به نظرتون من سَرِ راهیم؟؟؟؟

پ.ن: از دو حال خارج نیست..

یا من با بچه های همسن و سالم فرق دارم یا اونا با من!

فازشون رو درک نمیکنم.

من هیچوقت دوس ندارم با زبون کسی رو ناراحت کنم و آزار بدم

اما ........بعضیا.......امروز خیلی دلم شکست..دلم گرفته از بعضی آدما. ):

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 19:17

صفحه بندی