حتی از صدای قورت دادن چاییش ، از صدای چیزی خوردنش ،از کشیدن پاهاش رو موکت وقتی داره درس میخونه ، ازحرف زدنش ، از دست زدن بهش ،از سهمیه ی تپلی ک بخاطر شهادت پدر مدافع حرمش بهش میرسه ، ازینکه13سالگی ازدواج کرده و یه بچه ی شیش ماهه داره، از از از ... همه چییشش بدم میاد.
وایییی یکم ب خودت بیا شیرین...
از اون دختره هم ک همش واسم پشت چشم نازک میکنه متنفرم...
نمیفهمم چ اخلاق گندیه ک پیدا کردم /:
ب بابا گفتم نمیخوام برم پانسیون ، گف اشتباه میکنی...راستم میگه ، تو خونه باشم خوابم همش /:
اینجوری نمیشه خودمو باید درست کنم .
- توی یه برگه وقتی از کاراش اعصابم خورد شد نشستم با خودم ،پشتش کلی غیبت کردم بعدم برگه رو گذاشتم لای کتابم.
الان هررر چی میگردم نیست /:
اگه بیفته دستش هم نمیتونم کتمان کنم!
چون اون تنها کسیه ک 13 سالگی ازدواج کرده
و الان یه بچه ی 6 ماهه داره و بچه شهیده!
شرفم ب باد میره رسما !
خدایا خودت حافظ و نگهدار آن برگه ی کذایی باش!
*__*believe*__*...
ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45