هی عکساشو ببینی ...
هی نخوابی ...
هی دس ب یقه شی با خاطرات ...
هی ...
کاش خدافظی میکرد ...
کاش بلاک میکرد ...
#کار ...
#تحصیل ...
#آلمان . ..
#فاصله ...
قصه ی ما تموم شده ، با یه علامت سوال...
؟
؟
؟
من چمه نصفه شبی ؟...
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39