فسیروا فالارض در کنار خانواده جان
تو جاده ی شمالیم!!!
میریم ساری. شب اونجاییم
فردا هم ب امید خدا ، میزنیم میریم رشت !
تی بلا میسر خانم جان!
(رشتی طور!)
جاده را دوست میدارم فراوان ها!
البته اگه از آهنگ های خز و خیل وارانه و انتخابی
دی جی مامان(!) فاکتور بگیرم ! |:
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34