حرکت ... سفر...جاده...

خرید بک لینک
اندر عمل ب جمله ی

فسیروا فالارض در کنار خانواده جان

تو جاده ی شمالیم!!!

 میریم ساری. شب اونجاییم

فردا هم ب امید خدا ، میزنیم میریم رشت !

تی بلا میسر خانم جان!

(رشتی طور!)

جاده را دوست میدارم فراوان ها!

البته اگه از آهنگ های خز و خیل وارانه و انتخابی

دی جی مامان(!)  فاکتور بگیرم ! |:

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: سه شنبه 26 تير 1397 ساعت: 1:56

صفحه بندی