بهمن است دیگر !

خرید بک لینک
Behet ghol midam sakht nist

Laghal baray to ...

Rahat bash dooram az to o

Donyay to ...

+ اصفهانه ...

دوست آلمانیش تلفنو جواب داد!

از اینکه حسش کم شده و همونطور

کم مونده ... دلخورم...

۲ روز دیگه سالگرد اون روز کذاییه ...

قرار بود فراموش شه میشد دیگه...

مگه نه ...؟؟؟!

اینجا برف نیومد /:

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 22:34

صفحه بندی