Laghal baray to ...
Rahat bash dooram az to o
Donyay to ...
+ اصفهانه ...
دوست آلمانیش تلفنو جواب داد!
از اینکه حسش کم شده و همونطور
کم مونده ... دلخورم...
۲ روز دیگه سالگرد اون روز کذاییه ...
قرار بود فراموش شه میشد دیگه...
مگه نه ...؟؟؟!
اینجا برف نیومد /:
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53