دریابیدم ک ناراحتی مامان چیه ...
از خو وَخِستُم !!! ( از خواب بیدار شدم !)
بهش زنگ زدم و هر چی ک دست و پا شکسته از علم روانشناسی درباره این موضوع
حالیم میشد براش تفت دادم ! { تو کتابا یا چیزایی ک تو کانال ها خوندم }
سعی کردم متقاعدش کنم ..... ولی...
نمیتونم درکش کنم باید اونم متوجه بشه ک شخم زدن گذشته چیزی رو تغییر نمیده ....
{ باشد ک سروصداهای خانه بخوابد ! و کُلُهم اجمعین رستگار گردیم ! }
مراسم تنفیذ !!! چ حضراتی رؤیت میشوند در این بین عا !!!