بچه بازی...

خرید بک لینک
دیقا نمیدونم کار درستی کردم یا نه...

ولی کردم...و پاسخی نیافتم...

ب همون شخص مورد نظر کانادا رفته نوشتم سلام.

خوند...ج نداد...باز الان نوشتم براش ببخشید اشتباه شد معذرت میخوام...

نمیشه فراموشش کرد...چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پ.ن:آی ام وری سست اراده!

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: در ایران,در افغانستان,فیلم,در قزوین,ایرانی, نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 18:25

صفحه بندی