ولی کردم...و پاسخی نیافتم...
ب همون شخص مورد نظر کانادا رفته نوشتم سلام.
خوند...ج نداد...باز الان نوشتم براش ببخشید اشتباه شد معذرت میخوام...
نمیشه فراموشش کرد...چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پ.ن:آی ام وری سست اراده!
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: در ایران,در افغانستان,فیلم,در قزوین,ایرانی, نویسنده: بازدید: 50