بی مقصد مشخص...بی درگیری...بی دغدغه ی فکری و بی استرس...
امروز کلا سر کلاس نبودم!ینی بودم اما انگار نبودم!
من در میان و جمع و دلم جای دیگریست!
شاید ساعت دو ب بهانه رفتن خونه مادرجونم برم دیدار...
برم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم...
گیج شدم...حتی قدرت تصمیم گیری هم ندارم!
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35