به خاطر سرمای هواست فقط...! 6 دیقه من...15 دیقه اون...
آخه اول یه سوال پرسیدم گف بذا بت خبر میدم...بعد دوباره اون زنگ زد.
گف تونل از مهراد هیدن رو بگیر پیر شدیم ولی بزرگ نه هم خوبه.
من درباره خاطراته اون روز کلاس زیست(همون مرده)بش گفدم...
اونم یذره حرف زد و همین...ینی حرف خاصی نبود ک بنویسم.
گفدم از عشقت چ خبر؟ گف اصن نمیبینمش...
و من خوشال شدندی وری!
کلمات کلیدی : سیب زمینی غیرتش از من بیشتره!/باید داشته باشم؟/حیثیت / درو وا نکن/
اصن وا کن بیان ......(کلمه ش بده!) دلم خنک شه!/بی نظم/ کوچه علی چپ
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53