عجیب اینکه روشن بود!((((:
بش پیام دادم...
جواب داد. بعد گف: یه چیزی بگم خیلییییی حرص بخوری؟
گفتم چی؟ گف ش ندارم خخخخ!(:
گفدم این ک طبیعیه! تو هیچوخ نداری!
صداش کردم.
گف: جووووووونم؟
و من ذوق مرگ شدندی! (((((:
کلمات کلیدی :وات د فاااک / دارم / عزیزم/
پ.ن: اووووف چرا نمیشه فراموش؟؟؟
حتی خودمم نمیتونم درک کنم...)):
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56