او مای گاد!

خرید بک لینک
بش تک زدم...

عجیب اینکه روشن بود!((((:

بش پیام دادم...

جواب داد. بعد گف: یه چیزی بگم خیلییییی حرص بخوری؟

گفتم چی؟ گف ش ندارم خخخخ!(:

گفدم این ک طبیعیه! تو هیچوخ نداری!

صداش کردم.

گف: جووووووونم؟

و من ذوق مرگ شدندی! (((((:

کلمات کلیدی :وات د فاااک / دارم / عزیزم/

پ.ن: اووووف چرا نمیشه فراموش؟؟؟

حتی خودمم نمیتونم درک کنم...)):

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 23:07

صفحه بندی