چرا انقد اذیتم میکنی؟؟؟

خرید بک لینک
نه بابا همچی عم ک میگی صدام هنوز گرفته س

گرفته نبود که...!

راستی جبر زندگی انقد بی ادبم کرده ها!

بعدم محیط م تغییر کرده اینجوری شدم!(جواب سوالت)!

منو ک میشناسی اینجوری نبودم!

به قول خودت : بودی رو نمیکردی!

پرسیدم بدون من خوش میگذره

گفدی آررررره... |:

گفدم ازین حرف راستایی ک دروغ توشه

یا نه راسته...؟

گفدی راسته راسته... /:

پس نویسه: اه ینی انقد دله من بی جنبه س؟؟؟

ک حتی با یه حرف زدن معمولی هم دستام یخ یخ عینهو میت ها میشه؟؟؟

16 دیقه... (:

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: چرا اینقدر اذیتم میکنی, نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 5:44

صفحه بندی