گرفته نبود که...!
راستی جبر زندگی انقد بی ادبم کرده ها!
بعدم محیط م تغییر کرده اینجوری شدم!(جواب سوالت)!
منو ک میشناسی اینجوری نبودم!
به قول خودت : بودی رو نمیکردی!
پرسیدم بدون من خوش میگذره
گفدی آررررره... |:
گفدم ازین حرف راستایی ک دروغ توشه
یا نه راسته...؟
گفدی راسته راسته... /:
پس نویسه: اه ینی انقد دله من بی جنبه س؟؟؟
ک حتی با یه حرف زدن معمولی هم دستام یخ یخ عینهو میت ها میشه؟؟؟
16 دیقه... (:
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: چرا اینقدر اذیتم میکنی, نویسنده: بازدید: 78