جایی که بی تو باشم تبعید گاه منه
امروز حسابی دلم هواتو کرده بود...
یاد اون چشای قشنگت...اونجوری نگاه کردنات
خنده های بی هوا و بی دلیلمون...
دلم برات تنگ شده...برای حلقه ی تنگ پاهات دور پاهام
یادته اون شب یواشکی تو دسشویی باهات حرف زدم؟! (:
یادته مهرنیا چقد گیرمیداد بهمون...؟
یادته محمد خانی تبعیدت کرد کنار من؟
یادته؟
یادته یه روز گل دادی بهم؟
یادته 30 شهریور 93؟ و اون اس های قشنگت؟
از خوشالی تا صبش خوابم نبرد عشقم...
پس نویسه : یادم هست یادت نیست...
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53