من الان توی تبعیدگاهم... ):

خرید بک لینک

جایی که بی تو باشم تبعید گاه منه

امروز حسابی دلم هواتو کرده بود...

یاد اون چشای قشنگت...اونجوری نگاه کردنات

خنده های بی هوا و بی دلیلمون...

دلم برات تنگ شده...برای حلقه ی تنگ پاهات دور پاهام

یادته اون شب یواشکی تو دسشویی باهات حرف زدم؟! (:

یادته مهرنیا چقد گیرمیداد بهمون...؟

یادته محمد خانی تبعیدت کرد کنار من؟

یادته؟

یادته یه روز گل دادی بهم؟

یادته 30 شهریور 93؟ و اون اس های قشنگت؟

از خوشالی تا صبش خوابم نبرد عشقم...

پس نویسه : یادم هست یادت نیست...

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 7:59

صفحه بندی