خودت بگو من چیکار کنم ...

خرید بک لینک
الان ک ندارمت دیگه چجوری بخندم؟

کی پایه ی دیوونه بازی هام باشه؟

خودت بگو چجوری فراموشت کنم ...هان؟

بگو دیگه...دیدی نمیشه؟ نمیشه جانم...نمیشه.

حک شدی تو مغزم...راهش شاید آلزایمر باشه...فقط همین.

کاش اون شبی ک الکی قهر کردی و بهم گفتی خیر سرت دختری و از دلم دربیار ،

بیشتر از کلمه ی عزیزم میگفتم بهت ...مثلا بهت میگفتم ک آروم جونمی ، دلیل انگیزمی،

دلیل خندمی ...کاش میگفتم از اون موقع ها ک نوشته هامو میخوندی

تا خود الان ک نمیدونم میخونی یا نه ولی خیلی دقت میکنم قشنگ بنویسم ،

از همون مدلا ک خوشت میادا...

یادته تعریف میکردی از دست نویسه هام؟؟

"ولی دیگه راه برگشت نیست، چشمام میشن با یه لبخند خیس..." ت

و این دنیا کی جای حس مثبت جان منو میتونه بگیره برام؟کی آخههههه؟؟؟

خودت بگو عوضیه بی رحم...تو ک میدونستی حس مثبت جان منی، چرا رفتی پس...؟؟؟

من دوست نداشتم ک بهت گیر بدن از طرف نظام اما تو دوست داشتی من گریه کنم ؟؟؟

آخر هر بازی ای یکی بازنده س بالاخره ...

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:51

صفحه بندی