کی پایه ی دیوونه بازی هام باشه؟
خودت بگو چجوری فراموشت کنم ...هان؟
بگو دیگه...دیدی نمیشه؟ نمیشه جانم...نمیشه.
حک شدی تو مغزم...راهش شاید آلزایمر باشه...فقط همین.
کاش اون شبی ک الکی قهر کردی و بهم گفتی خیر سرت دختری و از دلم دربیار ،
بیشتر از کلمه ی عزیزم میگفتم بهت ...مثلا بهت میگفتم ک آروم جونمی ، دلیل انگیزمی،
دلیل خندمی ...کاش میگفتم از اون موقع ها ک نوشته هامو میخوندی
تا خود الان ک نمیدونم میخونی یا نه ولی خیلی دقت میکنم قشنگ بنویسم ،
از همون مدلا ک خوشت میادا...
یادته تعریف میکردی از دست نویسه هام؟؟
"ولی دیگه راه برگشت نیست، چشمام میشن با یه لبخند خیس..." ت
و این دنیا کی جای حس مثبت جان منو میتونه بگیره برام؟کی آخههههه؟؟؟
خودت بگو عوضیه بی رحم...تو ک میدونستی حس مثبت جان منی، چرا رفتی پس...؟؟؟
من دوست نداشتم ک بهت گیر بدن از طرف نظام اما تو دوست داشتی من گریه کنم ؟؟؟
آخر هر بازی ای یکی بازنده س بالاخره ...
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45