از اون وقتاس ک مخم پره ولی نمیاد !!!
خدا نصیب نکنه ! بد دردیه اصن /: از درد " وسواس موجودات ریز " بدتر !
دوس دارم زودتر برم دانشگاه این کارتایی ک استادجان موسفید بهم دادنو بهش برگردونم.
هی میخوام برم هی تنبلی میگه نرو نرو کجا با این عجله !؟اصلا ب کجا چنین شتابان آخه!؟
3 روزی هست فک کنم ک مادرجون مرخص شده از بیمارستان اما باید اعزام شه یا تهران یا مشهد
ک احتمالا بابام و عموم میبرنش مشهد ...
خدا کنه به پیوند نرسه و همه ی حدسیاتشون خزعولاتی بیش نباشه ...
- چو قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر ؟
هیچ یک !! من چو کبوتر نه رهایم نه اسیر
*__*believe*__*...
ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42