والاع ! برم بخوابم ، شب و روزگار خوش.
خب البته در ادامه ی این پست باید بگم که منم اسمم ب قیافم نمیاد !
عرض میکنم خدمدون (!) مثلا خیلیا فکر میکنن ک "شیرین"ها پوستشون سفیده ! در حالی ک میتونن سبزه باشن و شکل دوستان جنوبی !
خب دست ما نیست ک !!
این نامبرده هم دست خودش نبوده ک!
طبق بررسی های ب عمل آمده گویا کار آمریکاست !
- شیرین گاهی تو نخ ملت میرود ! مثل شیرین نباشید !
*__*believe*__*...ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38