اولین دیالوگ...

خرید بک لینک
فروردین ماه سال 96 بود .

بنده برای نخستین بار چشمم

به جمال دو عدد جاندار خوش نام و خوشگل افتاد !

دیاتوم ها و اوگلناها.

آن دو برایم عزیز شدند !

تا جایی که لیاقت اعطای نشان

"یکعدد پست در وبلاگ یکعدد دلقک بنفش"

را کسب کردند.

القصه (!)

پایین پای پست ،

کامنتی دریافت نمودم مبنی بر اینکه :

اسپیروژیر ماله تو ! دیاتوم رو بده من !

اما چون من دیاتوم را میخواستم اینگونه شد که

مانند بچه ها ، یک پوسته ی دیاتوم را من گرفتم

و پوسته ی دیگر را او !

و حالا نکش ، کی بکش!

یادش بخیر ... من بزرگ شدم ... او هم ...

او امسال پزشک ارتش شد و من ...

من اکنون موقع خواندن این مبحث از کتاب به یادش هستم...

# حس مثبت جان

*__*believe*__*...

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 22:57

صفحه بندی