بنده برای نخستین بار چشمم
به جمال دو عدد جاندار خوش نام و خوشگل افتاد !
دیاتوم ها و اوگلناها.
آن دو برایم عزیز شدند !
تا جایی که لیاقت اعطای نشان
"یکعدد پست در وبلاگ یکعدد دلقک بنفش"
را کسب کردند.
القصه (!)
پایین پای پست ،
کامنتی دریافت نمودم مبنی بر اینکه :
اسپیروژیر ماله تو ! دیاتوم رو بده من !
اما چون من دیاتوم را میخواستم اینگونه شد که
مانند بچه ها ، یک پوسته ی دیاتوم را من گرفتم
و پوسته ی دیگر را او !
و حالا نکش ، کی بکش!
یادش بخیر ... من بزرگ شدم ... او هم ...
او امسال پزشک ارتش شد و من ...
من اکنون موقع خواندن این مبحث از کتاب به یادش هستم...
# حس مثبت جان

ما را در سایت *__*believe*__* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44