
xa0چيزي تا اعلام نتايج نمونده و نتيجه ي دوازده سال تلاش من به زودي مشخص مي شه.xa0 بعضي از ما قطعا رتبه هاي خوبي آورديم و از خوشحالي توي پوست خودمون نمي گنجيم شايد انقدري كه خودمون به تك تك دوستان و آشنايانمون زنگ بزنيم و اونا رو هم تو شاديمون شريك كنيم. بعضي ديگه هم هستيم كه نتايجمون دلخواهمون نيست و احساس مي كنيم آيندهمون در گروی يه امتحان چهار ساعته بوده. امتحاني كه فقط به تلاش ما بستگي نداره و شاي...
ادامه مطلب
کل تطیلیامو ترکوندم آخه من چارشمبه عا عم تطلیلم (: ولی دریغ و دریغ و افسوس از یه ذره درس! خیرسرم کنکور دارم! xa0 پس نویسه :مای گاد من پیلیز یذره استرس با چاشنی اراده وسس اضافه عطاکن فور می......
ادامه مطلب