*__*believe*__*

متن مرتبط با «تولدت» در سایت *__*believe*__* نوشته شده است

تولدت مبارک ای وبلاگا !

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 راستش دقیق اون روزو یادم نمیاد ... اصلا نمیدونم هدفم چی بودxa0 شاید برای فرار از تنهایی هام بود ، شایدم عبور از هیاهوی درون ، یا شایدم فاصله گرفتن از دنیای بیرونxa0و خسته از اتفاقاتِ اطراف ...! xa0هر چی ک بود زدمش ... وبلاگو میگمxa0 اولش ک خُب با نوشته های هدایت خان (!) و جملات قشنگ و اینا بود ولی بعدش هوس کردم روزامو قاب بگیرم و...

    ادامه مطلب