
xa0دریابیدم ک xa0ناراحتی مامان چیه ... از خو وَخِستُم !!! ( از خواب بیدار شدم !)xa0 بهش زنگ زدم و هر چی ک دست و پا شکسته از علم روانشناسی درباره این موضوع حالیم میشد براش تفت دادم ! { تو کتابا یا چیزایی ک تو کانال ها خوندم }xa0 سعی کردم متقاعدش کنم ..... ولی...xa0 نمیتونم درکش کنم باید اونم متوجه بشه کxa0شخم زدن گذشته چیزی رو تغییر نمیده .... { باشد ک سروصداهای خانه بخوابد ! و کُلُهم اجمعین رستگار گردیم ! } xa0...
ادامه مطلب