
xa0فردا صبح جاده ی شمال ، مرا میخواند ! البته در کنار یه گُردان خانومه میانسال ! xa0 این دو خط رو یه روز قبل از رفتن نوشتم ولی ثبتش نکردم ! xa0 در حال حاضر یکعدد شخص سوخته (تقریبا سوختگیه 40% ) داره با شما صحبت میکنه ! شمال خوبی بود .... هم غروب دریا رو دیدم .... هم طلوعشو .... خدا قسمت کنه با آقامون ایشالا !!! این بار ک در کنار یه دوست جانِ پایه و باحال بودم ک دو سال ازم کوچتر بود ! ولی کلی با هم تو مح...
ادامه مطلب