
خلی سخته بفمی رفدی تو لیست بلاکی های کسی ک دوسش داری بعد ک میپرسی ازش میگه برای آرامش اصاب... د لنتی اگ آرامش اصاب میخواستی میگفدی ک برم از زندگیت دیگه اینکارت برا چی بود؟؟؟ منو توی هاله ای از ابهام و سوال گذاشتی... باش من آرامشتو میخوام گلم... راحت باش... فقد دلم ب این خوشه ک گفدی چن تای دیه هم بلاک کردم و اسم کسایی رو گفدی ک دوسشون داری... نمیدونم شاید منم جزو اونام یا شایدم نه...استثنا... باوشه هر جور راحتی عشقم...آزادی......
ادامه مطلب