*__*believe*__*

متن مرتبط با «منفییییییی» در سایت *__*believe*__* نوشته شده است

منفیه منفییییییی !!

  • نیلوبلاگ

    xa0وای خداااااااا ازینکه یکی مگس بشه اطرافم خوشم نمیاااااد ! از همون بچه گی هم ازش خوشم نمیومد /: دختر داییمه ..... مهربون هم هسا ولی .... ازش یه انرژی فوق منفی میگیرم . یه جوری ک حتی اگه خودم مثه یه بادکنک پر از حسای خوب باشم یهو فِسَم در میره .... از اینکه توی یک جمعی اونم هست احساس خوبی ندارم برای حضور .... حتی از تهران هم زود برگشتم ک وقتی خاله و مادرجون میرن خونه شون من نباشم .. از کسی ک ب جای ...

    ادامه مطلب