با خودت نجنگ. چنین جنگی بیهوده است. درچنین جنگی پیروزی وجود ندارد... جنگ باخود چیزی نیست مگرخودکشی تدریجی... خودت را قبول کن همانگونه که هستی با خوشحالی با سپاس......