*__*believe*__*

متن مرتبط با «احساس عجيب» در سایت *__*believe*__* نوشته شده است

از بیماری مادرجون گرفته تاآ احساس وجدان درد !

  • نیلوبلاگ

    چقد حالم بده خداااا ...xa0یا خدا ... دلوم تنگ اومدهشیشه ی دلوم ای خدا ٬ زیر سنگ اومده...xa0همون رمز همیشگی...

    ادامه مطلب
  • احساس عجیب...

  • نیلوبلاگ

    شاید احساسات توی من تغییرکرده...شاید سنمه....شاید تغییرات هورمونی... کشش و میلم عوض شده برعکس دخترای دیگه...شاید یه امتحانه... خدای نمیخوام این افکار ذهنمو درگیرکنه... حتی تو وبلاگم باید حرفاتو سانسور کنی... اما تا جایی ک یادمه از اول دبیرستان اینجوری شدم... شایدم از سوم راهنمایی...فقد آدمش عوض شد... نمیدونم چم شده خدایا خودت کمک پیلیز... xa0 پس نویسه: من... و یه دختر همسن خودم...بین من و اون... به قول گوگوش : ازین بیراهه ی تردید ازین بن بست میترسم من از حسی ک بین ماست هنوزم میترسم ته این راه رو...

    ادامه مطلب